Suun terveydenhuollon sekä äitiys- ja lastenneuvoloiden asiakkaille kohdennetut palautekyselyt toteutetaan marras-joulukuussa 2021. Päijät-Soten hammashoitoloiden asiakaspalautekysely on käynnissä 3.12. saakka, ja neuvolapalveluissa kyselyä jatketaan 10.12. asti. Kyselyjen tarkoituksena on kehittää Päijät-Soten hammashoitola- ja neuvolapalveluja.

Edelliset vastaavat hammashoitoloiden ja neuvoloiden asiakaspalautekyselyt tehtiin vuonna 2018.

Vastaa verkossa

Kyselyyn voi vastata kahden viikon sisällä siitä, kun on asioinut Päijät-Soten hammashoitolassa tai äitiys- ja lastenneuvolassa.

Kysely löytyy osoitteesta thl.fi/hammaspalaute tai thl.fi/neuvolapalaute. Asiakaspalautekyselyn täyttämiseen menee noin 10 minuuttia. Vastaukset käsitellään nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Jokainen vastaus on äärimmäisen arvokas, sillä jokaisella ihmisellä on omanlaisensa näkemys ja kokemus saamistaan palveluista.

Kyselyillä kytkös Tulevaisuuden sote-keskus -ohjelmaan

THL analysoi kyselyjen tulokset valtakunnallisesti ja käyttää tietoa tutkimuksessa sekä palvelujen arvioinnissa. Valtakunnalliset tulokset julkaistaan THL:n verkkosivuilla.

Tämän vuoden asiakaspalautekyselyt liittyvät keskeisesti valtakunnallisen sote-uudistuksen Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelmaan. Tuloksia hyödynnetäänkin paitsi palvelujen arvioimisessa ja kehittämisessä, myös Tulevaisuuden sote-keskus -ohjelman arvioinnissa.

Päivitetty: 24.11.2021