Anna palautetta

Kerro meille mitä mieltä olet palvelustamme. Palautteesi on meille arvokas, sillä sen perusteella kehitämme palveluamme entistä paremmaksi.

Anna palvelupalautetta täällä. Palautteen antaminen on mahdollista myös paperisella palautelomakkeella, joita on saatavilla yksiköissämme.

Ohjeita palautteen antamiseen

  • Voit antaa palautetta omasta tai läheisesi saamasta palvelusta.
  • Voit antaa palautteen nimettömänä. Jos haluat, että sinuun otetaan yhteyttä palautteeseen liittyen, jätä palautteeseen yhteystietosi.
  • Älä laita palautteeseen henkilötunnusta tai muita luottamuksellisia tietoja.
  • Jos saamaasi palveluun liittyy epäselvyyksiä tai ongelmia, ota suoraan yhteyttä kyseiseen hoito- tai palveluyksikköön.
  • Palautelomakkeella et voi perua varattua aikaa.
Ilmoitus vaaratapahtumasta

Mikäli koet, että palveluissamme on tapahtunut virhe tai vaaratilanne, voit kertoa tapahtumasta sähköisellä vaaratapahtumailmoituksella. Voit tehdä ilmoituksen nimettömänä tai nimellä. Jos kirjoitat ilmoitukseen yhteystietosi, niin sinulle tiedotetaan asian käsittelystä.

Laskutiedustelut

Laskutusasioissa lisätietoja saat asiakasmaksut sivulta. 

Potilasasiamies

Muistutuksiin, kanteluihin ja potilasvahinkoilmoituksiin liittyvistä asioista antaa lisätietoa potilasasiamies.

Sosiaaliasiamies

Jos olet tyytymätön sosiaalihuollossa saamaasi kohteluun tai palveluun, voit olla yhteydessä sosiaaliasiamieheen. Häneltä voit kysyä lisätietoa myös sosiaalihuollon muistutuksista ja kanteluista.

Verkkosivut

Kehitämme verkkosivuja paremmin palvelevaksi. Anna palautetta verkkosivuista.

 

Sivu päivitetty: 9.7.2018